Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

On Fri, Jan 07, 2005 at 04:57:28PM +0100, Morten Christensen wrote:
> Hej
>
> Fik smidt posten i sslug.lokalt, men den høre vel under denne gruppe og
> denne tråd.

Jeg har eksperimenteret på http://tyge.sslug.dk/~frank/newsportal/

1) jeg har i koden fjernet email/mailto, men der mangler en
"emailanonymiserings"  funktion så der ikke er mailto: med gyldig adresser
i headere og body, i stil med på postarkivet vi har.
Så emailadresseri body bliver høstet!
(det bør dog kunne løses ved at ændrer lidt i koden)

2) der skal laves lidt html-tidy af koden så det følger
f.eks. html 4.01, det burde dog ikke være så svært.
Forsiden har jeg allerede fået til at validere.

3)
Brugere skal være tilmeldt sslug på traditionel vis med email,
Newsportal bruger så cookies til at huske email og navn når man poster.
og der er quote-funktion :-)

--
mvh Frank Damgaard  |