Re: [FORENING] Newsportal Was: Nyt websted til SSLUG?

On Fri, Jan 07, 2005 at 07:31:40PM +0000, Morten Christensen wrote:

> Hvis du ændre $post_autoquote til true under message posting delen i
> config, kommer posten automatisk frem når du vil svare. Ved ikke om det er
> det du hentyder til når du nævner automatisk quote-kontrol

jeg tænkte mere en "kvalitetskontrol" der kunne komme ud med en
advarsel hvis der var rent top-post/bottom-post uden redigering (slet)
i det citerede.

Men jeg har sat post_autoquote til true, da det nok oftest
er det man vil.

--
mvh Frank Damgaard  |