Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

I sslug.forening, skrev Frank Damgaard:
>  1) jeg har i koden fjernet email/mailto, men der mangler en
>  "emailanonymiserings"  funktion så der ikke er mailto: med gyldig adresser
>  i headere og body, i stil med på postarkivet vi har.
>  Så emailadresseri body bliver høstet!
>  (det bør dog kunne løses ved at ændrer lidt i koden)

Kan den ikke sættes op i den version der er her:
http://dfm.flof.dk/thread_frameset.php?group=dk.fritid.motorcykel
Evt. valgfrit?

Jeg ville også _meget_ gerne have en anden feature:
* Post med anonym email-adresse.
Her skal webinterfacet stå for valideringen mod medlemslisten og derfter
poste med en bruger der ser sådan ud:
Jesper Krogh <sslug@sslug>
Så har vi nemlig lavet en løsning for de mennesker der er bange for at
få deres emailadresse høstet fra nntp-serveren. (Dette sker altså.. det
er jeg ikke i tvivl om).

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: