Re: [FORENING] Newsportal Was: Nyt websted til SSLUG?

I sslug.forening, skrev Morten Christensen:

>  Sådan som jeg forstår det, sættes der kun en cookie, hvis der er
>  mulighed for det.
>
>  Ifølge Zend kan det lade sig gøre uden cookie.
>
>  http://www.zend.com/zend/tut/session.php#background

Ja.. problemet er bare at hvis den ikke kan få en cookie ud, så
henfalder den til at modificere GET/POST og i det øjeblik den har
modificeret GET, så kan brugere ikke længere videresende links til
forummet.

Til følsomme oplysninger, er jeg klart fortaler af en Cookie..

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: