Re: [FORENING] Newsportal Was: Nyt websted til SSLUG?

I sslug.forening, skrev Morten Christensen:

>  Gør det sig også gældende hvis forummet ikke kræver session for at læse?
>  Så vil man vel kunne linke uden problemer og samtidig kan man ikke
>  linke til sider der kræver login

Hvis du først har startet en session, så har du svært ved at slippe af
med den igen. Desuden lever en session normalt kun i nogle timer, så det
er ikke nok til at gemme dit login over flere dage.

>  I dette tilfælde er det kun om man er loget på, der skal gemmes.
>  Det kan man nok ikke lige kalde følsomt :-)

Det syntes jeg da det er:
1) Jesper skriver et indlæg logget på.
2) Jesper napper linket til indlægget og sender det til
dk.edb.system.unix
3) Alle der følger linket og poster, vil have highjacket mit login.

Nej, de kan ikke røve min netbank, men derfor er det da vigtigt at
håndtere alligevel.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: