Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

Jesper Krogh skrev:

> Hvorfor? Der må da komme en begrundelse også. Hvis jeg ved
> at de er medlem af SSLUG, så er det rigeligt til mig.

 + Jeg vil vide hvem jeg skriver med.  Men jeg kan
   selvfølgelig bare kill-file alle beskeder sendt via
   anonymiseringssystemet.

 + Nogle beskeder bør sendes til afsenderen og ikke til
   nyhedsgruppen.

 + Det er min erfaring at folk opfører sig mere civiliseret
   når de ikke er anonyme.

Dertil kommer at jeg har på fornemmelsen at der kan være
visse juridiske problemer ved at udgive anonymiserede indlæg
på nyhedsgrupperne, men det er noget bestyrelsen må tage sig
af.

Jacob
--
Who guards the guardians?