Re: [FORENING] Newsportal Was: Nyt websted til SSLUG?

On Sat, Jan 08, 2005 at 10:08:11AM +0100, Morten Christensen wrote:

> I dette tilfælde er det kun om man er loget på, der skal gemmes.
> Det kan man nok ikke lige kalde følsomt :-)

Og dem der ikke kan lide cookies bruger nok alligevel ikke webinterfacet.
De fleste eller alle brugere der vil anvende et webinterface
vil sikkert anvende cookies.
Og alt denne cookie i newsportal gemmer er navn og email til næste gang.
Jeg syntes det må være overkommeligt at indtaste navn + email,
det er næsten lige så let som at indtaste login-navn og password.

Hvis vi laver et andet system med login (f.eks. forum), så vil
der måske være basis for at udvide newsportal til at
anvende dette.

--
mvh Frank Damgaard  |