Re: [FORENING] Newsportal Was: Nyt websted til SSLUG?

Selv om jeg åbner 2 browser vinduer på samme maskine, får jeg
2 sessioner på serveren når jeg linker til samme dokument.

Ikke hvis du har en cookie sat.. så skal du vælge en browser der ikke
har adgang til den cookie også.

Det har du nok ret i. Er ikke sikker på hvordan mine cookie instillinger var da jeg testede, men det vil jeg da lige prøve :-)

Du har ret, enten skal cookies være sat eller også skal session id sendes med URL. Uden en af delene laves der en ny session, hver gang
browseren kontakter webserveren og det kommer vi jo ikke langt med :-|

Mvh
Morten