Re: [FORENING] Medlemsflugt

sslug@sslug wrote:
On Sat, 8 Jan 2005, "E. Sjørlund" wrote:

Forskellen på fysiske arrangementer og elektroniske er da til at tage og føle på.

Ja, det er et langt større krav at stille at man skal være fysisk tilstede.

Jeg mener blot, at de to ting ikke er sammenlignelige.

Det jeg ser som uhensigtsmæssigt ved IRC er, at det, der foregår der, lige så godt kunne ske på listerne, hvor det kunne komme alle til gode.

Det er altså noget vrøvl - har du overhovedet prøvet at bruge IRC?

Ja, jeg brød mig ikke om det.
Men nu da det er dig, der skriver, så fyrede du en kommandolinie af i en eller anden tråd, som viste hvordan du hører P1 med MPlayer.
Den røg lige ind i min samling af tips, hvor jeg stadig har glæde af den.
Jeg så den først en dags tid efter at den var sendt, og var den kommet på IRC havde jeg næppe set den.

Det er den slags eksempler jeg bygger min negative holdning til IRC i sslug-sammenhæng på.