Re: [FORENING] Medlemsflugt

On Sat, 8 Jan 2005, "E. Sjørlund" wrote:

> Ja, jeg brød mig ikke om det.

Det tror jeg vi havde gennemskuet ;-)

> Men nu da det er dig, der skriver, så fyrede du en kommandolinie af i en
> eller anden tråd, som viste hvordan du hører P1 med MPlayer.

Den har jeg vist iøvrigt selv læst på maillinglisterne.

> Den røg lige ind i min samling af tips, hvor jeg stadig har glæde af den.
> Jeg så den først en dags tid efter at den var sendt, og var den kommet
> på IRC havde jeg næppe set den.

Men, det samme kan du sige om brevduer, telegrammer, telefoner, alm. post,
personlig email, alm snak, osv.

> Det er den slags eksempler jeg bygger min negative holdning til IRC i
> sslug-sammenhæng på.

Det handler om udveksling af erfaring. Jo flere der har kendskab til den
viden du efterlyser, jo nemmere er det for dig at få adgang til den. I går
lærte jeg f.eks. på irc, at ogg kan ændre bit rater på sox filer. Det ved
du så nu.

Mads

Value your freedom, or you will lose it, teaches history. "Don't bother us
with politics," respond those who don't want to learn.

        - Free software proponent, Richard M. Stallman