Re: [FORENING] Medlemsflugt

Peter Makholm wrote:
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

Jeg mener blot, at de guldkorn som flyver hen over en IRC var bedre
investeret på en nyhedsliste.

Sammen med alle de guldkorn der bliver sagt til sandkassemøderne og i
pauserne til foredragsmøderne? Eller er det kun IRC du har set dig sur
på fordi du ikke slev magter at deltage?

Du har ikke set mig indvende det mindste mod at der blev optaget video og eller lyd fra møderne, så de kunne komme flest muligt til gode! Det er trist, at man ikke kan fange stemningen på Vagabondos og i pauserne også, men det er jo vilkåret.

Jeg har ikke set mig sur på IRC, mine børnebørn leger fint med det, og synes at det er sjovt. Det eneste jeg har skrevet er, at jeg ikke synes, at det hører til i sslug regi, og grunden er, at jeg ser den aktivitet der sker på irc som et tab for listerne.
Begge dele er skriftlig kommunikation, og dermed sammenlignelige, lad nu være med at blande æbler og pærer bare for at argumentere.