Re: [FORENING] Medlemsflugt

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Jeg har ikke set mig sur på IRC, mine børnebørn leger fint med det, og
> synes at det er sjovt. Det eneste jeg har skrevet er, at jeg ikke
> synes, at det hører til i sslug regi, og grunden er, at jeg ser den
> aktivitet der sker på irc som et tab for listerne.

Ganske ligesom at det er et tab for listerne hvis du får teknisk hjælp
i pausen ved et sslugmøde uden at du skriver et referart.

> Begge dele er skriftlig kommunikation, og dermed sammenlignelige, lad
> nu være med at blande æbler og pærer bare for at argumentere.

Korrekt, der findes en målestok hvor irc og mail er samenlignlige, men
der er også en målestok hvorefter at irc er mere sammenlignligt med
Vagabondos.

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun