Re: SV: Re: [FORENING] Medlemsflugt

On 2005-01-09, svendev <sslug@sslug> wrote:
> Hvorledes kobler man sig så på "EFnet"
>
> Steb-by-step *ss*
>
> Jeg bruger Debian GNU/linux sarge, samt KDE

Først skal du installere en irc-klient. Til at starte med vil jeg
foreslå at du vælger xchat. (apt-get install xchat)
Derefter starter du xchat.

I den første menu kan du vælge et punkt hvor man fortæller hvilke(t)
netværk man vil forbinde sig til. Her vælger du EFnet og trykker ok.

så skal man lige lade den forbinde sig. Herefter skriver du i feltet
nede i bunden /join #sslug

--
Sune