Re: [FORENING] Medlemsflugt

E. Sjørlund wrote:
sslug@sslug wrote:

On Sat, 8 Jan 2005, "E. Sjørlund" wrote:
[SNIP]

Det er altså noget vrøvl - har du overhovedet prøvet at bruge IRC?

Ja, jeg brød mig ikke om det.
Men nu da det er dig, der skriver, så fyrede du en kommandolinie af i en eller anden tråd, som viste hvordan du hører P1 med MPlayer.
Den røg lige ind i min samling af tips, hvor jeg stadig har glæde af den.
Jeg så den først en dags tid efter at den var sendt, og var den kommet på IRC havde jeg næppe set den.

Det er den slags eksempler jeg bygger min negative holdning til IRC i sslug-sammenhæng på.

Jeg prøver igen - denne gang ved at gøre det selv faktisk. Jeg har på vores fine wiki oprettet http://wiki.sslug.dk/IrcFAQ

Denne side kan man bruge til at kaste tips'und'tricks fra IRC kanalen ind på.

På denne måde burde der også komme et informationsflow derfra.

Hilsen Gitte