Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

On Sun, 9 Jan 2005 00:55:53 +0000 (UTC), Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
>I sslug.forening, skrev Frank Damgaard:
<zap>

>Hmmm. Det er ikke helt nok. Jeg vil sikre at folk ikke får deres
>emailadresse høstet fra nntp-serveren.

Og jeg tror ikke det går at ændre e-postadresser i body'en, da folk
kan have signeret deres e-breve med PGPG e.a., og denne signatur vil
blive invalideret af en sådan ændring... synes lige jeg ville sikre at
denne mulighed ikke blev glemt i farten ;)

>Ikke umiddelbart.

Jeg ser heller ikke umiddelbart noget problem i dette.

--
Frederik 'Freso' S. Olesen