Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

Frederik 'Freso' S. Olesen skrev:

> Og jeg tror ikke det går at ændre e-postadresser i
> body'en, da folk kan have signeret deres e-breve med PGPG
> e.a., og denne signatur vil blive invalideret af en sådan
> ændring... synes lige jeg ville sikre at denne mulighed
> ikke blev glemt i farten ;)

Hvis søg-og-erstat-operationen på ting der ligner
e-post-adresser kun sker i newsportal, inden det sender
artiklerne til news.sslug.dk er det vel ikke et relevant
problem.  Jeg tvivler i det mindste på at newsportal
understøtter digitale underskrifter.

Jacob
--
»Hetta er ágangur, ein háðan móti menniskjakærleikanum og
 eitt greitt brot á mannarættindini« -- Mannarættindanevndin