Re: [FORENING] Wiki.sslug problem

I sslug.forening, skrev Jon Bendtsen:
>  hvad er der lige sket her? kopiering af hele sætningen? Hvordan
>  gjorde du det? hvilken editor bruger du ?

Yeps, det er når min tommelfingre er for tykke til at ramme tastaturet
rigtigt, så laver vi(m) nogle gange noget der ikke er helt korrekt :-)

Det jeg ville sige er.. at det må være en løbende afvejelse mellem at
begrænse (pådutte alle at bruge tid på login-system) og bruge lidt tid
på at rydde op efter spam. Moderrat spam er nemt at håndtere, men det er
ikke mange min/dag jeg har lyst til at bruge på det.

Jesper
Danmark har fået sit eget Mozillaforum: