Re: [FORENING] Nyt websted til SSLUG?

On Mon, 10 Jan 2005 09:00:56 +0100 (CET), Jacob Sparre Andersen
<sslug@sslug> wrote:

>Hvis søg-og-erstat-operationen på ting der ligner
>e-post-adresser kun sker i newsportal, inden det sender
>artiklerne til news.sslug.dk er det vel ikke et relevant
>problem.  Jeg tvivler i det mindste på at newsportal
>understøtter digitale underskrifter.

Nej. Men folks NNTP-læsere kan jo muligvis godt understøtte
[Open]PGP-signaturer, og hvis sslug@sslug er blevet underskrevet,
bliver ændret til sslug@sslug|sk] og så lagt på
nyhedsserveren og en klient så henter meddelelsen og prøver at
validere signaturen...
Signaturen går ikke på headers'ne, så disse vil være sikre at 'maske'
og en søg/erstat kan dermed blot fortælles at den skal undgå kroppen
af meddelelsen?
(Læg mærke til at jeg taler om news.sslug.dk og ikke en evt.
installation af newsportal eller andet webskript.)

--
Frederik 'Freso' S. Olesen