Re: [FORENING] Wiki.sslug problem

Erling Sjørlund skrev:

> En enkelt nordmand og afrikaner eller to skulle der vel
> også være adgang for.

Ja.  Men vi er vist så få der opholder sig uden for Skåne og
Sjælland at det burde være overkommeligt, hvis vi bliver
nødt til at oprette en konto i systemet, for at kunne rette.

> Ville det ikke være teknisk let at give alle adgang på den
> emailadresse de er registreret i sslug på?

Det er selvfølgelig muligt, men jeg er ikke helt sikker på
at det kan kategoriseres som let.

> Noegt i retning af "kald dig hvad du vil, men du skal
> oplyse en kendt emailadresse for at blive godkendt"

I princippet synes jeg det er en god løsning, men jeg vil
overlade det til Jesper (der hacker wikien) at vurdere om
det er overkommeligt.

Jacob
--
Småprogrammer til at automatisere dele af
den daglige drift af dit linux-system: