Re: [FORENING] webbaseret frontend til news.sslug.dk

On Tue, 11 Jan 2005 09:11:29 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Jadda.. men er vi utilfredse?

Det ved jeg ikke, men jeg sporer visse reservationer angående kontrol med
brugere.
> http://search.cpan.org/~gbarr/libnet-1.19/Net/NNTP.pm

Om det bliver Perl eller PHP, gør for min skyld ikke mig noget.
> Jesper(der tror at arbejdet med at kode videre på noget der er i
> forvejen vil være overkommeligt, men at starte fra scratch vil være
> nær umuligt).
Hvordan skal dette forstås? At vi ikke skal lave noget selv, eller kun
med anvendelse af udvidelser til Perl eller PHP?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen