Re: [FORENING] webbaseret frontend til news.sslug.dk

I sslug.forening, skrev Michael Rasmussen:
>  Hvordan skal dette forstås? At vi ikke skal lave noget selv, eller kun
>  med anvendelse af udvidelser til Perl eller PHP?

Vi kan alt(tm) såfremt vi har tiden til det. Hvis der lige hopper en ind
fra sidelinien og tilbyder at påtage os opgave, så er det da en kanon
ide, men det er ikke mit indtryk i øjeblikket.

Man kan ønske meget, men der er også grund til kun at sigte på det
opnåelige.. og jeg tror ikke umiddelbart at det er opnåeligt at kode det
fra scratch.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: