Re: [FORENING] webbaseret frontend til news.sslug.dk

Peter Makholm wrote:

> At snakke NNTP er absolut den mindste del af opgaven. Det er en langt
> større opgave at lave noget der er giver en god grænsefladen med den
> menneskelige bruger (for nu at undgå ordet brugervenligt).

Det bedste web fora jeg har set til dato, er det fra http://phorum.org/ dog
med den modifikation, at det kræver at det er sat til "trådvisning" og ikke
flad visning, og at muligheden for at svare i bunden fjernes, ellers så
mistes trådningen næmlig.
Flad visning skal simpelthen ikke være muligt.

Om det sådan lige kan komme til at snakke NNTP med serveren, om det kan
bruge samme spool eller noget det kan jeg dog ikke svare på,,,

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen