Re: [FORENING] Webforum på sslug

Personligt er jeg lidt i tvivl. Jeg vil helst have FUD forum, da det ser
mest inbydende ud, der er desværre også mest arbejde med at få det til
at køre fornuftigt. For dem begge gælder at der skal lave en eller anden
verifikation mod sslug's medlemsliste i webinterfacet, så det er klart
når man skriver et indlæg at det vil nå frem. Ellers vil det være svært
at forklare folk hvorfor deres indlæg blot forsvant i mængden.

Jeg synes også at FUD det der ser bedst ud og giver mest funktionalitet.

Ser dog et problem med edit funktionen. Bruger A laver en post. Bruger B henter posten ned i sin newsreader. Bruger A laver en edit på sin post som bruger B ikke vil se i sin newsreader.
Dette kunne godt give noget forvirring vil jeg tro, så spørgsmålet er om
det skal være tilladt at ændre sin post?

Jeg må så sige at jeg bedre kan lide at quote på den gamle måde. Synes det er mere overskueligt, med det er måske bare et spørgsmål om erfaring. FUD ligger mere op til at quote hele posten (eller en del af den) og skrive under den. Hvorimod mange bruger løbende kommentare som jeg har bruget i denne post.

Jeg ville også gerne have lavet et "anti-spam" hack i mail2news
scriptet, der automatisk tilføjede .sslug.dk på emailadresserne.
Har det ikke en gang været sådan engang?

Mvh
Morten