Re: [FORENING] Webforum på sslug

On Fri, Jan 14, 2005 at 08:56:54AM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Der er noget funktionalitet som klart skal slåes fra i FUD forum, men
> det plejer også at være relativt nemt..

Der er en gorups/category-manager for administrator hvor man kan sætte
hvad man har lov til i de forskellige forum/grupper.
Er det muligt i sslug.test at redigere sine indlæg på FUD ?
(jeg troede det var slået fra)

> Ja, det lader til at være et generelt problem. phpBB har samme problem.

Men måske man kan tilrette dette, det er jo opensource, og "quote"  skal jo
blot simplificeres så det ligner det i newsportal.

Grunder til det er lavet anderledes i forum er at man anvender HTML, og i
starten heller ikke tænkte på ordentlig citatteknik.
Det er faktisk mere kompliceret at skulle hukse manuelt at sætte [quote]
og  [/quote] de rette steder end blot at fjerne linier.

--
mvh Frank Damgaard  |