Re: [FORENING] [Fwd: [BESTYRELSEN] Brugergruppestand ved Linuxforum 2005]

On Sun, 16 Jan 2005 16:06:33 +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Skal SSLUG have en stand på LinuxForum igen i år?

Det synes jeg.

> Og hvad skal indholdet være?
> Skal vi spørge andre danske LUG'er de vil være med?
>
> Gode ideer udbedes.
1) Fortælle om Linuxbog projektet
2) Hyggemøder
3) Nyhedslisterne
4) Hvordan bliver man indmeldt
5) Hvordan deltager man i SSLUG
6) Hvad er foreningens formål
etc.

> (og jeg vil ikke holde den sag i hånden - jeg er nemlig optaget af at
> lave LinuxForum :))

Jeg tror, du er lovlig undskyldt:-)
Jeg vil gerne tilbyde mig som ansvarlig.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen