Re: [FORENING] Debatten der blev væk

On 2005-01-22, Mogens Dybæk Christensen <sslug@sslug> wrote:
> Hvis trafikken flytter til IRC skal man måske logge den også, og sætte
> en søgemaskine op?? Det bliver bare ikke så struktureret som
> postarkivet.

Jeg tror ikke at folk har interesse i at læse om at Gitte Wange fik
blødkogte æg i dag kvart i tre ... Men det var en meget hyggelig
information mens den stod på.

irc-kanalen er mere hygge end hardcore linuxting.

Og en offentlig log tror jeg vil ødelægge den - netop da snakken mere er
af hyggekarakter. Det ville svare til at der var optageudstyr på
vagabondos. Nej tak. Det ville dem der er der ikke bryde sig om og
kanalen ville dø ud.

Og så ville linux-trafikken på irc bare flytte andre steder hen - og så
er vi lige vidt.

--
Sune