Re: [FORENING] Debatten der blev væk

On 2005-01-22, Preben Bille Brahe <sslug@sslug> wrote:
> Helt enig - og så ville der også mangle en del meta-information i en
> publiceret log...
> Det tog mig f.eks lidt tid at regne ud hvem pusling er :-)

Ja - til en irc-log kan man jo ikke lave en /whois pusling og få Sune
Vuorela som svar.

Til tekniske spørgsmål og svar er det jo heller ikke så vigtigt, men det
er så heller ikke det der er mest af på #sslug.

Jeg har dog en gang haft glæde af en irc-log da jeg googlede på noget,
som havde været debatteret et sted. Men jeg ca 50 gange forgæves læst i
irc-logs som jeg har fundet via google.

--
Sune