Re: [FORENING] Debatten der blev væk

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

> Hold nu op med det der.
>
> Selv ikke den mest strengt drevne IRC-kanal kan erstatte postlister,
> news eller andet i den retning. IRC egner sig ikke til det.
>
> Kan vi ikke aftale at dem der har så mod at SSLUIG har fået en IRC
> kanal, lige dukker op på kanalen et par dage? Helst i god tid før
> anti-IRC-indlægget skrives.

Anti hvaffornoget???

Er det ikke tilladt at påpege et muligt problem?

Jeg er ganske enig med dem der har svaret tidligere i tråden, at
logning af IRC er en dårlig lønsning. Men så kan nogen guldkorn gå
tabt, og man kan komme til at svare mange gange på det samme.

Jeg er selv bruger af Fundanemt CMS, der har både news og IRC. I
praksis ligger en meget stor del af trafikken på IRC, hvor jeg også
har fået mange tips. Men det er ikke muligt at finde gamle svar nogen
steder. Det synes jeg er et problem, og det belaster formentlig
udviklerne med at agere on-line FAQ.  ;-)

Men nu er det vendt, god fornøjelse med IRC.

PS Jeg har været på SSLUGs IRC flere gange (mdc_), men da jeg ikke
kender jer personligt blandede jeg mig ikke i hyggesnakken.

-
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk