Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

On Mon, 31 Jan 2005 15:37:45 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Rødder, hvis vi skal have en brugergruppestand på Linux Forum i år, så
> skal der sendes et svar i løbet af de næste par timer.
>
> Det drejer sig kun om lørdagen og selve konferencen kan forventes at
> blive noget større end tidlligere år. Derfor:
>
> Gerne et par tovholdere på banen for der har lyst til at koordinere og
> udtænke en snedig plan for SSLUG-stand på Linux Forum.

Nu tilbød jeg min assistance i forbindelse med at emnet var på banen
sidst - jeg kom også med nogen forslag. Da jeg intet hørte sidst, var
jeg af den overbevisning, at ideen var gået til de evige bitmarker. Jeg
skal dog gerne tilbyde min assistance igen, men et respons ville være
rart!

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen