Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe standpå LinuxForum.

I sslug.forening, skrev Michael Rasmussen:

>  Nu tilbød jeg min assistance i forbindelse med at emnet var på banen
>  sidst - jeg kom også med nogen forslag. Da jeg intet hørte sidst, var
>  jeg af den overbevisning, at ideen var gået til de evige bitmarker. Jeg
>  skal dog gerne tilbyde min assistance igen, men et respons ville være
>  rart!

Helt fint..  så er vi oppe på 3 (4 hvis Frank stadig er frisk)

Jeg tolkede bare ikke den liste du havde lavet som "forslag" men en
konkret opremsning af projekter i SSLUG. Eksempelvis så kan vi da
sagtens printe et par af Linuxbøgerne, men det bliver da en kedelig
stand hvis vi blot skal stå og kigge på dem, så det vil være cool hvis
du lige vil uddybe forslagene lidt..

Jeg syntes der skal være noget konkret at komme på SSLUG's stand efter..
ellers kan vi ligesågodt dumpe en folder i folks poser ved indgangen
og stoppe der. (Mit forslag er på ingen måde vedtaget eller lignende,
det var bare hvad jeg lige kunne komme på)

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: