Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

Tirsdag den 1. februar 2005 15:18 skrev Jesper Krogh:

>  Så må vi da håbe at vi får grønt lys fra Linuxforum folkene om at
> der er en stand i hus... skulle komme her en af dagene.

Det håber jeg sandelig også, jeg må have misforstået din første mail
(misc), jeg opfattede det sådan at der skulle svares inden for et par
timer hvis vi ville have den stand, så det er derfor jeg haft travlt i
løbet af dagen.
Hvorom alting er så hedder firmaet der gerne vil sponsorere:

M. H. Media og er hjemmehørende i Farum

Det er en virksomhed der masseproducerer cd/dvd'er til bla. forskellige
forlag ( f. eks. Karnovs Lovsamling) film mm. Selv disketter roder de
med
På de sponsorerede skiver vil de trykke deres firmanavn/logo, det er
ikke specielt intersserede i reklametavle på standen "med mindre der er
masser af plads"
Skiverne vil kunne være til disposition ca. 25/2

mvh/gert
--
Legislation proposed in the Illinois State Legislature, May, 1907:
	"Speed upon county roads will be limited to ten miles an hour