Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe standpå LinuxForum.

I sslug.forening, skrev Gert Holtoft:
>  Det håber jeg sandelig også, jeg må have misforstået din første mail
>  (misc), jeg opfattede det sådan at der skulle svares inden for et par
>  timer hvis vi ville have den stand, så det er derfor jeg haft travlt i
>  løbet af dagen.

Det er sejt Gert og der er også rigtig gode odds for at det går. Vi
skulle give besked tilbage til koordineringsgruppen igår, så ville de
melde tilbage om det var Ok.

>  Hvorom alting er så hedder firmaet der gerne vil sponsorere:
>
>  M. H. Media og er hjemmehørende i Farum
>
>  Det er en virksomhed der masseproducerer cd/dvd'er til bla. forskellige
>  forlag ( f. eks. Karnovs Lovsamling) film mm. Selv disketter roder de
>  med
>  På de sponsorerede skiver vil de trykke deres firmanavn/logo, det er
>  ikke specielt intersserede i reklametavle på standen "med mindre der er
>  masser af plads"
>  Skiverne vil kunne være til disposition ca. 25/2

Bliver der lige en linie til at skrive på, hvad der er på CD'erne.
Hvis du har mulighed for at sætte dem på "hold" i et par døgn, så vil
det være kanont, så er alle småtingene også opklaret.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: