Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand påLinuxForum.

On 2005-01-31, Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
> ... Ide oplæg ...
> Vi finder en sponser af 700 MB brændbare medier og sætter et par
> computere op med brændere i. Så skal de bare være loadede med iso'er
> også kan vi lege konsulenter for folk så de kan komme og snakke lidt
> Linux med os og få en CD efter eget frit valg med hjem.

Jeg kan godt fylde linuxisoer på de ca. 30 gb ledig harddisk jeg har på
min bærbare...

Jeg går dog med en plan om at jeg gerne vil blive klogere på linuxforum,
så jeg er ikke sikker på at jeg vil melde mig til at passe den, men hvis
det er nogle fornuftige mennesker, jeg kender, f.eks. Frank og Jesper,
så tør jeg godt overlade maskinen ;)

Hvilke skal der være?

Brug evt. en side på wikien til at fortælle det på, gerne med direkte
links, som jeg kan kaste direkte videre til wget ;)

Jeg stiller også resten af mine ubuntucd'er til rådighed, hvis jeg har
flere tilbage på det tidspunkt.

--
Sune  -  som i hvert fald mangler at hive FC3 ned ;)