Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe standpå LinuxForum.

I sslug.forening, skrev Frank Damgaard:

>  Vi skal til at planlægge hvad vi laver til linuxforum
>  og hvem der skal passe brugergruppestanden.
>  Så vidt jeg ved er der 3 billeter til dem der skal passe
>  brugergruppestanden.

Jeg syntes vi skal se om vi ikke kan få en 5-6 personer(gerne flere)
på standen, så bliver der også mulighed for at se lidt andet, hvis den
blot skal være bemandet af 2 hele tiden.

Vi er p.t. 4 der er friske, så der må gerne komme lidt flere til. Jeg
har selv købt billet, så jeg behøver ikke få en af de ovenstående
biletter.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: