Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

Den 9. feb 2005, kl. 10:30, skrev Jesper Krogh:

I sslug.forening, skrev Frank Damgaard:
On Thu, Feb 03, 2005 at 12:47:52PM +0100, Frank Damgaard wrote:
On Mon, Jan 31, 2005 at 04:08:16PM +0000, Jesper Krogh wrote:
Nu tilbød jeg min assistance i forbindelse med at emnet var på banen
sidst - jeg kom også med nogen forslag. Da jeg intet hørte sidst, var
jeg af den overbevisning, at ideen var gået til de evige bitmarker. Jeg
skal dog gerne tilbyde min assistance igen, men et respons ville være
rart!

Helt fint.. så er vi oppe på 3 (4 hvis Frank stadig er frisk)

Jeg stiller også op i år, hvis ellers jeg når at få en billet :)

Vi skal til at planlægge hvad vi laver til linuxforum og hvem der skal passe brugergruppestanden. Så vidt jeg ved er der 3 billeter til dem der skal passe brugergruppestanden.

Jeg syntes vi skal se om vi ikke kan få en 5-6 personer(gerne flere) på standen, så bliver der også mulighed for at se lidt andet, hvis den blot skal være bemandet af 2 hele tiden.

Vi er p.t. 4 der er friske, så der må gerne komme lidt flere til. Jeg
har selv købt billet, så jeg behøver ikke få en af de ovenstående
biletter.

Hvilken dag er der tale om, og hvad skal der ske?

JonB