Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

On Wed, Feb 09, 2005 at 10:32:53AM +0100, Jon Bendtsen wrote:

> Hvilken dag er der tale om, og hvad skal der ske?

Se programmet på www.linuxforum.dk

Det drejer sig om lørdagen, men vi skal evt. allerede
fredag eftermiddag/aften hen og gøre bord  klar, og så vi hved
hvad der skal tages med om lørdagen.
+ vi skal have aftalt hvem der tager hvad med, der er begrænsninger
på strøm (max 140W), så det må blive  1-2 bærbare og ingen ekstra skærm.

--
mvh Frank Damgaard  |