Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

Onsdag den 9. februar 2005 11:30 skrev Frank Damgaard:

> Det drejer sig om lørdagen, men vi skal evt. allerede
> fredag eftermiddag/aften hen og gøre bord  klar, og så vi hved
> hvad der skal tages med om lørdagen.
> + vi skal have aftalt hvem der tager hvad med, der er begrænsninger
> på strøm (max 140W), så det må blive  1-2 bærbare og ingen ekstra
> skærm.

Så skal vi da have forhånds brændt en del, min bærbare er 7 minutter om
en skive.

Til orientering har jeg hentet: Ubuntu i386 - powerpc - live og amd64

har planlagt at hente mandrake 10.1 official og fedora fc3, andre
forslag??

mvh/gert

--
If I knew what brand [of whiskey] he drinks, I would send a barrel or
so to my other generals.