Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe standpå LinuxForum.

I sslug.forening, skrev Gert Holtoft:

>  Så skal vi da have forhånds brændt en del, min bærbare er 7 minutter om
>  en skive.
>
>  Til orientering har jeg hentet: Ubuntu i386 - powerpc - live og amd64

Lad være med at brænde vildt mange af Ubuntu, der er en del trykte i
omløb og jeg har også 20 der ligger af i386+live versionen. PTO havde
vist 100.

>  har planlagt at hente mandrake 10.1 official og fedora fc3, andre
>  forslag??

Knoppix.. 3.7 (og nyeste -da)

Jeg havde håbet på at kunne tage mig stationære med.. men det lader det
ikke til at der er strøm til. Min bærbare er ikke meget værd i denne
sammenhæng, da der hverken er CD eller brænder i.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: