Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

Onsdag den 9. februar 2005 16:34 skrev Jesper Krogh:

> Lad være med at brænde vildt mange af Ubuntu, der er en del trykte i
> omløb og jeg har også 20 der ligger af i386+live versionen. PTO havde
> vist 100.

tror I at der er et "marked" for powerpc og amd 64 til ovenstående

> Knoppix.. 3.7 (og nyeste -da)

Jeg tjekkede i morges, der er stadig 3.6'eren der er nyeste -da, skal
jeg tage 3.7 games med også ??

> Jeg havde håbet på at kunne tage mig stationære med.. men det lader
> det ikke til at der er strøm til. Min bærbare er ikke meget værd i
> denne sammenhæng, da der hverken er CD eller brænder i.

Jeg kan tage min bærbare med selv om jeg synes at 7 minutter er lidt
lang tid, når nu min stationære ( med ny brænder ) klarer en skive på 3
min.

mvh/gert