Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

On Wed, 09 Feb 2005 10:23:27 +0100, Frank Damgaard wrote:

> Vi skal til at planlægge hvad vi laver til linuxforum og hvem der skal
> passe brugergruppestanden. Så vidt jeg ved er der 3 billeter til dem der
> skal passe brugergruppestanden.
Jeg har købt min egen billet, så jeg behøver ikke en mere:-)

Jeg har skrevet et forslag om at fremvise en settop box på standen:
MythTV KnoppMyth etc. Ifølge FD (Frank Damgård) er 130W max for en
stand; ved du, Frank, om det er et absolut maks, eller om der kan
dispenseres?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen