Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

On Thu, Feb 10, 2005 at 05:46:44PM +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Jeg har købt min egen billet, så jeg behøver ikke en mere:-)
>
> Jeg har skrevet et forslag om at fremvise en settop box på standen:
> MythTV KnoppMyth etc. Ifølge FD (Frank Damgård) er 130W max for en
> stand; ved du, Frank, om det er et absolut maks, eller om der kan
> dispenseres?

Hvis box'en også har internetbrowser skulle en sådan box
også være ineressant.
Max er så vidt jeg husker 140Watt, hvilket sikkert skyldes
at alle brugergrupper mv. skal deles om et udtag/sikring.
Hvis alle bruger til grænsen så kommer vi nok over det udtaget
kan klare. Hvor meget bruger denne settop-box + skærm (LCD) ?
(der er nok heller ikke plads til et stort TV)

--
mvh Frank Damgaard  |