Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

On Fri, Feb 11, 2005 at 12:48:16PM +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Hvis den er installeret på en bærbar, bør det vel næppe være det
> store forbrug?

Problemet er at en settop-boks og lignende er tænkt til at fungere
med et tv-kort eller DVB kort.
Supporten for USB-udgaven af disse er vist til tider lidt problematisk
og ideen med en settop-box går lidt fløjten hvis det skal være
i flere "bokse".

Men hvis opgaven blot er at vise Linux, OpenOffice, Browser mv.
så kan mindre (en passende laptop) også fint klare opgaven,
det skal blot være en med en noget større skærm så alle kan ske
(dvs ikke min gamle med kun 800x600 og for lidt RAM og....).

--
mvh Frank Damgaard  |