Re: [FORENING] Re: [MISC] [FORENING] Brugergruppe stand på LinuxForum.

Fredag den 11. februar 2005 16:41 skrev Frank Damgaard:

> Min gamle bruger vist max ca. 20-25 Watt, men nyere "power" laptops
> bruger vist op til 70 Watt ?

Hmm, så er min nok en 70 watter ,og med 2 sådanne til "1000 brændinger"
har vi jo faktisk nået grænsen, hvilket bringer mig tilbage til et
tidligere indlæg fra mig.

Vi bliver under alle omstændigheder nødt til at forhåndsbrænde temmeligt
meget, jeg har indtil videre hentet fc3 (4 iso'er) mdk10.1 official (3
iso'er) 3.6-da, knoppix 3.7-games og ubuntu.

Hvilke andre skal jeg have fat i ??
Hvor mange af hver skal brændes på forhånd ??

jeg regner med at få skiverne i starten af næste uge

mvh/gert
--
Life is an exciting business, and most exciting when it is lived for
others.