Re: [FORENING] sslug-stand

I sslug.forening, skrev Gert Holtoft:
>  Hej Jesper
>  Jeg vil gerne trække lidt på din erfaring "fra pushertiden".
>
>  Nu har jeg et par gange, på sslug-forening fisket lidt for hvor mange af
>  nedenstående dists der skal forhånds-brændes og ikke rigtigt fået noget
>  svar, fredag kl 1500 står der "stakkevis" af skiver på mit spisebord
>
>  DammSmalllinux 0.93
>  Fedora FC3 (5 skiver, cd 1-4 + rescuecd)
>  Gentoo install-x86-universal-2004.2
>  Knoppix ( GamesKonppix 3.7 - Knoppix 3.6 da - knoppix 3.7 en - Knoppmyth
>  4v5 - Knoppmyth 5a9 )
>  Mandrake 10.1 Official (3 skiver )
> [...]

Jeg vil mene at de "store" er.. Knoppix (Games, 3.6-da, 3.7-en),
Mandrake og Fedora. Skal Fedora bruge alle 5 CD'er for at installere
fornuftigt? Jeg syntes det er meget.. og hvis det vigtigste er på de 3
første, så syntes jeg vi skal nøjes med dem.

Og Ubuntu, men der har vi en del CD'er...

50 * Knoppix                = 50
25 * Mandrake a 3 CD'er     = 75
25 * Fedora a 3 CD'er       = 75
25 * Gentoo                 = 25
10 * Slackware              = 10
4-5 af de andre..

Er nok en Ok fordelingsnøgle.. så skal den vel ganges med 2-3 for at nå
ca. 1000. Jeg skal gerne give en hånd med at brænde.. hvis du smider en
stak CD'er i retning af min adresse..

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: