Re: [FORENING] sslug-stand

Onsdag den 16. februar 2005 18:18 skrev Jesper Krogh:

> Jeg vil mene at de "store" er.. Knoppix (Games, 3.6-da, 3.7-en),
> Mandrake og Fedora. Skal Fedora bruge alle 5 CD'er for at installere
> fornuftigt?

På cd-4 er der en hel del "alene" devel pakker, brænder ikke nogen, men
har den med på tante bærbar

CD-5 er en 79 MB stor rescue-cd i bund og grund vel bare en mega
"bootdiskette", kommer med på HD

> Og Ubuntu, men der har vi en del CD'er...
>
> 50 * Knoppix                = 50
> 25 * Mandrake a 3 CD'er     = 75
> 25 * Fedora a 3 CD'er       = 75
> 25 * Gentoo                 = 25
> 10 * Slackware              = 10
> 4-5 af de andre..
>
> Er nok en Ok fordelingsnøgle.. så skal den vel ganges med 2-3 for at
> nå ca. 1000. Jeg skal gerne give en hånd med at brænde.. hvis du
> smider en stak CD'er i retning af min adresse..

Lidt skal vi jo brænde på standen så vi behøver jo ikke at
forhåndsbrænde dem alle, og skulle der falde en sjat tomme af til
Kulturcafeen og Sandkassen gør det vel heller ikke noget ??

Hvis du smider din adresse i retning af min indbox, så vil jeg smide
nogen stakke efter den i løbet af weekenden ( hvis jeg kan kaste langt
nok, ellers må jeg lokke min lille firhjulede koreaner ind til
byen ;-) )

mvh/gert
--
Support your local Search and Rescue unit -- get lost.