Re: [FORENING] sslug-stand

I sslug.forening, skrev Gert Holtoft:
>  Lidt skal vi jo brænde på standen så vi behøver jo ikke at
>  forhåndsbrænde dem alle, og skulle der falde en sjat tomme af til
>  Kulturcafeen og Sandkassen gør det vel heller ikke noget ??

Det tror jeg absolut ikke..

Nogle der ved hvor SSLUG-banneret er henne i verden?

>  Hvis du smider din adresse i retning af min indbox, så vil jeg smide

Done!.

>  nogen stakke efter den i løbet af weekenden ( hvis jeg kan kaste langt
>  nok, ellers må jeg lokke min lille firhjulede koreaner ind til
>  byen ;-) )

Skal vi forvente at bemande med 2(eller 3) hele tiden?

Vi har p.t. 3 fribiletter til rådighed.. og vi er 4 der har tegnet sig..
så hvis vi er 7 i alt, så kan vi også få lidt tid hver især til at kigge
rundtomkring.. er det ikke en ok plan?

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: