Re: [FORENING] sslug-stand

On Wed, Feb 16, 2005 at 05:18:29PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Jeg vil mene at de "store" er.. Knoppix (Games, 3.6-da, 3.7-en),
> Mandrake og Fedora. Skal Fedora bruge alle 5 CD'er for at installere

En anden af de store er vel SuSE/Novell,
og mon ikke Novell/SuSE og uddeler Live-CD'ere?  (så vi kan henvise dertil)

PS.
På standen kan vi jo udover om snak om foreningen SSLUG også hjælpe
med Linux-spørgsmål, samt opfordre til at komme på vores møder
for at få mere at vide?

--
mvh Frank Damgaard  |