Re: [FORENING] newsportal

On Wed, Feb 16, 2005 at 10:37:39PM +0000, Michael Rasmussen wrote:

> Hvad med nyheder.sslug.dk/nyhed.sslug.dk

Bortset fra "nyheder" er noget andet på dansk,
og newsportal nok heller ikke er godt, det er jo
vores "postlister"/"e-postlister".
Google kalder usenet for "groups", og til nød kunne man bruge "forum"
men jeg vil godt reservere "forum" til et egentlig forum, og ikke
til newsportal.

så måske  postlister.sslug.dk ?
(eller er det for langt?)

--