Re: [FORENING] newsportal

On Wed, Feb 16, 2005 at 11:40:46PM +0100, Michael Rasmussen wrote:
> On Wed, 16 Feb 2005 22:37:39 +0000, Michael Rasmussen wrote:
>
> Sorry for dobbeltposting. Jeg var ikke klar over, at din testindstallation
> rent faktisk poster til news.sslug.dk:-)

eneste lille problem jeg har er at jeg i mozilla skal lave en "refresh"
for at få opdateret visningen/hentning af nye indlæg i newsportal.
Blot at trykke på links opdateret ikke indhold.
> Er det blevet afklaret, hvordan nyhedsportalen håndterer, at det kun er
> medlemmer, der kan poste indlæg?

Det sker ved emailadressen i afsenderfeltet, der bliver
checket af sslug's postlistehåndtering der kun tillader indlæg
fra tilmeldte medlemmer.
Så i teorien kan enhver poste ved at bruge en emailadresse
fra postarkivet (ikke fra newsportal da jeg har erstattet
email med "---" ).
Det kan muligvis være et problem at det er muligt manuelt
at sende indlæg i andres "navn".
(men dette er også muligt via news eller mail)

--
mvh Frank Damgaard  |