Re: [FORENING] sslug-stand

Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har endnu ikke en billet, men har ikke noget imod at bruge
> mere tid i standen så den ikke bliver "tom".

Jeg hjælper gerne med, hvis der kan bruges en "ny" (jeg er jo stadig
noget "våd bag ørene" i Linux-sammenhæng). Jeg kan alle tider (kommer
gerne fredag eftermiddag/lørdag morgen og stiller op og retter an, og
... hvad der ellers kan gøres).

Jeg har ikke umiddelbart nogle andre aktiviteter jeg skal/meget gerne
vil til, så jeg kan sådan set også være tilrådighed hele tiden. Jeg
har (endnu) ikke en billet.

--
/Jan